SMIII - CTD - Niewe login aanmaken

Moderators: Koen, Maarten, marc, Nico

Post Reply
PeterP

SMIII - CTD - Niewe login aanmaken

#1 Post by PeterP » Mon Feb 11, 2019 9:06 am

Hey,

Nieuwe installatie, CTD02, initiele configuratie werkt, ik had graag de EQOweb interface eens getest.
Hiervoor moet ik een user/paswoord aanmaken op de CTD.

Volgens de handleiding SM3, p18, “Een wachtwoord instellen voor de Ethernetaansluiting” dient men een nieuw account aan te maken door 2x een paswoord in te geven in de “verbinding” interface.

er is echter maar 1 veld paswoord, ik zie niet meteen waar ik het in te stellen paswoord een 2de keer kan ingeven.
Volstaat het dat ik hetzelfde paswoord 2x in hetzelfde veld ingeef?
Moet ik scheiden met een spatie?
Wat als ik hier een fout maak, loop ik risico om de link naar mijn CTD te verliezen?

Kan iemand me zeggen hoe/waar ik dit oplos?

Thanks,
P

Koen
Site Admin

Re: SMIII - CTD - Niewe login aanmaken

#2 Post by Koen » Mon Feb 11, 2019 9:18 am

Beste,
Login-password.png
Linksboven staat hier de oude gebruiker (QBUS) daarnaast kan u het huidige wachtwoord invullen. Bij nieuwe controller is de user 'QBUS' en het wachtwoord 'QBUS'

Bij nieuwe user staat hier ook QBUS, daar kan u een nieuwe gebruikersnaam invoeren, rechts 2 velden onder mekaar om het nieuwe wachtwoord in te voeren.

Hou er rekening mee dat als u een verbinding wens te maken van system manager naar de controller, dat u dit wachtwoord ook zal moeten invoeren.

mvg,
Koen Schockaert
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

PeterP

Re: SMIII - CTD - Niewe login aanmaken

#3 Post by PeterP » Tue Feb 12, 2019 6:32 pm

Werkt!
Thanks for the info!

Post Reply